Приватний навчально – виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів «Еммануїл»
м. Мукачева
Закарпатської області
Освітня програма
Мукачівської НВК «Еммануїл»
Рівень освіти початкова
Схвалено на засіданні педагогічної ради закладу
Протокол № 1 від 31.08.2020
Голова педагогічної ради Н. М. Вилегжаніна
Освітню програму введено в дію з 01.09.2020
Директор Н. М. Вилегжаніна
Повна назва закладу | Приватний навчально – виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Еммануїл» м. Мукачева | ||
Назва освітньої програми | Освітня програма Приватного НВК «Дошкільного навчального закладу – загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів «Еммануїл» | ||
Мета освітньої програми | Окреслює єдині підходи до планування й організації освітнього процесу для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державними стандартами | ||
Рівні освіти | Початкова.
Тривалість здобуття повної загальної середньої освіти на кожному її рівні може бути змінена (подовжена або скорочена) залежно від форми здобуття освіти, результатів навчання та/або індивідуальної освітньої траєкторії учня. |
||
Тип документа про рівень освітньої діяльності | Свідоцтво досягнень учнів, Табель успішності. | ||
Вимоги до осіб, які можуть розпочинати здобуття базової середньої освіти. | Початкова освіта. Відповідно до Закону України «Про освіту» початкова освіта здобувається, як правило, з шести років. Учні, яким станом на 1 вересня виповнилося шість років, зараховуються до закладу. Діти, яким до 1 вересня не виповнилося шість років, можуть бути зараховані до закладу, якщо їм виповниться шість років до 1 грудня поточного року. | ||
Мова навчання | Українська | ||
Засоби реалізації призначення закладу |
|||
Основні | Забезпечити засвоєння учнями обов’язкового мінімуму змісту початкової освіти на рівні вимог державного освітнього стандарту.
Гарантувати наступність освітніх програм усіх рівнів. Створити основу для адаптації особистості до життя в суспільстві. Формувати в учнів позитивну мотивацію до навчання. Забезпечити соціально-педагогічні відносини, що зберігають психічне, соціальне та фізичне здоров’я учнів. |
||
Специфічні | Уведення в навчальний план предметів і курсів, що сприяють загальнокультурному розвитку особистості та формують гуманістичний світогляд (етика, українська культура, українська культура середини XVІ-XIX ст., культура Великої Британії);
надання учням можливості спробувати себе в різних видах діяльності (інтелектуальної – участь у всіх предметних та міжпредметних конкурсах різних рівнів, трудової – участь у всіх акціях із благоустрою території школи; художньо-естетичної – вокальному гурток «0» та 1 класи, «Юний художник» (1-4 класи); надання можливості засвоєння додаткових освітніх програм: вивчення факультативного курсу угорської мови. |
||
Загальний обсяг навчального навантаження |
|||
1-3 класи | Навчання передбачає оволодіти сукупністю компетентностей, які визначені Державним стандартом початкової загальної освіти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України 21 лютого 2018 р. № 87 та змінами у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24 липня 2019 р. № 688.
Обсяг навчального навантаження на рік складає: – 1 клас – 805 годин на навчальний рік; – 2 клас – 875 годин на навчальний рік; – 3 клас – 910 годин на навчальний рік. Навчальний план та навчальні програми. Навчальний план для 1-3 -их класів складений за типовою програмою Савченко О.Я., затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019року № 1272 та № 1273. |
||
4 класи | Навчання передбачає оволодіти сукупністю компетентностей, які визначені Державним стандартом початкової загальної освіти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України 20 квітня 2018 р. № 407
Обсяг навчального навантаження на рік складає: – 4 клас – 910 годин на навчальний рік; Навчальний план та навчальні програми. Навчальний план для 4-их класів складений за типовою освітньою програмою, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 407, додаток №1. |
||
Форми організації освітнього процесу | Інституційна: Очна (денна)
Індивідуальна: Сімейна. |
||
Оцінюва-ння | Навчальні досягнення здобувачів освіти підлягають оцінюванню.
У 1-2 класах – вербальному та формувальному. У 3-11 класах – формувальному та підсумковому (за 12 бальною шкалою). Впродовж семестру проводиться формувальне (поточне) оцінювання. Підсумкове оцінювання (семестрове та річне). Державна підсумкова атестація учнів 4. |
||
Програмні компетентності | |||
Інтеграль-ні компетент-ності | • Уміння читати і розуміти прочитане;
• уміння висловлювати думку усно і письмово; • критичне мислення; • здатність логічно обґрунтовувати позицію; • ініціативність; • творчість; • уміння вирішувати проблеми, оцінювати ризики та приймати рішення; • уміння конструктивно керувати емоціями, застосовувати емоційний інтелект; • здатність до співпраці в команді.
|
||
Загальні компетент-ності | – Вільне володіння державною мовою;
– здатність спілкуватися рідною та іноземними мовами; – математична компетентність; – компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; – інноваційність; – екологічна компетентність; – інформаційно-комунікаційна компетентність; – навчання впродовж життя; – громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей; – культурна компетентність; – підприємливість та фінансова грамотність; |
||
Модель випускника школи | Початкової школи.
Засвоїв обов’язковий мінімум змісту початкової загальної освіти на рівні вимог Державного освітнього стандарту. Упевнений у собі, самостійний. Старанний, працелюбний, дисциплінований. Мотивований на досягнення успіху. Уміє чути і слухати, критично мислити. Опанував навички навчальної діяльності, прості навички самоконтролю, культуру поведінки мови і спілкування, основи особистої гігієни і здорового способу життя. |
||
Освітні компоненти
Освітні рівні | Освітня галузь | Навчальний предмет |
Початкова освіта
|
Мовно-літературна | Українська мова |
Іноземна мова | ||
Математична | Математика | |
Природнича, громадянська, історична, соціальна | Я досліджую світ | |
Технологічна Інформатична | Інформатика | |
Дизайн та технології | ||
Образотворче мистецтво | ||
Музичне мистецтво | ||
Фізкультурна | Фізична культура |
Форми організації освітнього процесу
Початкова освіта
|
Основними формами організації освітнього процесу є різні типи уроку:
формування компетентностей; розвитку компетентностей; оцінювання досягнення компетентностей; корекції основних компетентностей; комбінований урок. Також вчителі органі-зують у межах уроку або в позаурочний час екскурсії, віртуальні подорожі, спектаклі, квести. |
|
Наскрізні лінії для всіх освітніх галузей | – «Екологічна безпека й сталий розвиток»,
– «Громадянська відповідальність», – «Здоров’я і безпека», – «Підприємливість і фінансова грамотність». |
|
Кадрове забезпечення освітньої діяльності | Освітній процес у 2020-2021 навчальному році забезпечує 8 педагогічних працівників. З них із кваліфікаційною категорією
спеціаліст – 5 спеціаліст І категорії – 1 спеціаліст вищої категорії – 2 |
Навчальні плани
Перелік навчальних програм
для учнів закладів загальної середньої освіти І ступеня
(затверджені наказом МОН від 29.05.2015 № 584)