Історія

ПРИВАТНИЙ НВК «ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД-ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТ. «ЕММАНУЇЛ»

Історія школи

Ідея приватної школи у м. Мукачево народилась не самостійно, а з практики, спостережень навколишнього світу і потреб життя. В основі ідеї втілення приватного Навчально Виховного Комплексу (НВК) «Еммануїл» лежать реальні факти і події. Життя висуває конкретні завдання, однак часто не відразу знаходяться продуктивні ідеї для їх вирішення. Завдань було багато, і тому ідея для втілення навчального закладу відкладалась, ще із-за браку приміщення, оформлення потрібної документації, значний ризик створення нового та незвичного. Але було багато прикладів, як зарубіжних, так і в Україні, що приватна освіта може и буде існувати. Приватні заклади намагаються створювати умови для вільного розвитку кожної особистості, підтримують творчу ініціативу. Це все і дало поштовх, а тим більше Церква Адвентистів Сьомого дня обіцяла додатково підтримувати фінансово новий приватний навчальний заклад.

Засновником Мукачівської приватної школи «Еммануїл» виступив благодійний фонд «Регіон Карпат», який виділив 2-а невеликих кабінети у будівлі по призначенню під організацію медичної клініки у 2014 році.

Почала працювати школа з 2-класів: «0» – підготовка до школи та «1» – клас по програмі освітніх закладів. Вчителями виступили переважно батьки дітей, які мали вищу педагогічну освіту, хтось мав уже великий досвід та практику викладання у загальноосвітніх закладах, а дехто набував досвід, підвищував свою кваліфікацію, удосконалювався разом з дітьми.

Процедура творчості вимагає удосконалення вже добре відомого вирішення, тому школа розвивалась поступово, класи додавались по одному. Приватний НВК «Еммануїл» на протязі 5-ти років зростає разом зі своїм першим класом, набирає досвід,  вчиться професійно і виважено відноситись до різноманітних та постійних проблем, як між дітьми-батьками, так і з фінансовими труднощами. Вже можливо побачити результати всебічного підходу до навчального процесу. Спостерігається динаміка  росту наповнюваності класів, що може охарактеризувати непогану роботу та організаційний ріст.

Проаналізувавши баланс Приватного НВК «Еммануїл» 2015-2017 рр. можна зробити висновок,  що зазвичай всі доходи дорівнюють видаткам організації, що стоїть на заваді швидкого розширення приміщення.

Проте такий підхід не дає можливості розвиватися, залучати висококваліфікованих фахівців та вийти на мінімальний рівень рентабельності. Удосконалювання ж є процесом переконструювання об’єкта у оптимальному напрямку. Коли переробка досягає межі, що визначена поставленою раніше метою, процес оптимізації припиняється, створюється продукт розумової праці.

Сподіваємось, що школа «Еммануїл» ніколи не завершить свій процес оптимізації, а буде продовжувати удосконалюватись, розширюватись та збільшуватись.

Це можна побачити на прикладі «0» класу. З 2016 року має своє окреме приміщення, діти мають свою роздягалку, спальню, туалет, ігрову та звісно навчальну зону. На базі окремого приміщення є додаткові приміщення: медичний кабінет, комп’ютер для вчителів, клас інформатики.

Приватний НВК «Еммануїл» знаходиться на етапі розвитку, пошуку своїх цікавих ідей, фінансів, донорів, спонсорів. Напрацьовується своя індивідуальна та унікальна школа, з просторими класами, залами, ігровим простором.

Однозначно – потрібно розширюватись, всім разом шукати різноманітні та новітні технології, впроваджувати їх у життя.

Проблем в освітньому процесі дуже багато. Проте зміна цінностей не відбувається легко і швидко. Діти змінюються і школа повинна змінюватися разом з ним.

Приватна школа потрібна, з новими будівлями, підхід до сучасних дітей має бути сучасним, з новими перспективами.

Поділитися