Порядок організації освітнього процесу у період обмежувальних протиепідемічних заходів

Бер 15, 2021 Новини

ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ  У ПЕРІОД ОБМЕЖУВАЛЬНИХ ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ЗАХОДІВ

 

  1. Навчальні заняття в закладі освіти у період обмежувальних протиепідемічних заходів з 15 березня 2021 року проводити дистанційно.

  1. Навчальні заняття учнів 1-11 класів проводити в синхронному та асинхронному режимах. Вчителі самостійно визначають режим проведення навчальних занять (синхронний – у режимі реального часу або асинхронний – у зручний для учнів та вчителя час). При цьому не менше 30% навчального часу, передбаченого освітньою програмою школи, організовується у синхронному режимі – онлайн, а решта занять в асинхронному режимі.
  2. Тривалість навчальних занять визначена Законом “Про повну загальну середню освіту”, зберігається: 35 хвилин для 1 класу, 40 хвилин для 2-4 класів, 45 хвилин для 5-11 класів. Обмежується лише час безперервної роботи з комп’ютером для уникнення ризиків для здоров’я.
  3. Безперервна тривалість навчальної діяльності з використанням технічних засобів навчання упродовж навчального заняття:
  • для учнів 1 класу – не більше 10 хвилин;
  • для учнів 2-4 класів – не більше 15 хвилин;
  • для учнів 5-7 класів – не більше 20 хвилин;
  • для учнів 8-9 класів – 20-25 хвилин;
  • для учнів 10-11 (12) класів на 1-й годині занять – до 30 хвилин, на 2-й годині занять – 20 хвилин.

5. Синхронний режим навчання здійснюється через «Моя школа» на платформах Zoom, Google Meet, Skype та інші відповідно до розкладу онлайн-занять з урахуванням вимог, зазначених у п.4.

6. Вчителі, які не мають комп’ютерної техніки вдома, для організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання, проводять онлайн-заняття у класних кабінетах відповідно до графіка за умови дотримання всіх санітарних норм, передбачених Регламентом та постановою Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 № 50.

7. Асинхронний зв’язок відбуватиметься з використанням мережі Viber, Google Сlassroom та інші, а також через електронні пошти вчителів.

8. Навчальні предмети мистецтво, образотворче мистецтво, музичне мистецтво, захист України викладаються вчителями-предметниками в асинхронному режимі.

9. Предмети, для вивчення яких відводиться дві і більше годин на тиждень, вивчаються в синхронному та асинхронному режимах.

10. За вчителями-предметниками залишається право змінювати режим проведення окремих навчальних занять, попередньо узгодивши це з адміністрацією школи.

11. На Google диску розміщуються навчальні матеріали з усіх предметів освітньої програми для опрацювання учнями в асинхронному режимі. Посилання на Google диск розміщене на офіційному сайті школи.

12. Для здобувачів освіти 9-11 класів вчителями-предметниками організовується повторення навчального матеріалу та підготовка до державної підсумкової атестації.

13. Для здобувачів освіти, які знаходяться на індивідуальній формі навчання (педагогічний патронаж), вчителями-предметниками проводяться навчальні заняття відповідно до індивідуальних розкладів уроків в синхронній та асинхронній формі.

14. Для здобувачів освіти з особливими освітніми потребами дистанційне навчання здійснюється з урахуванням індивідуальної програми розвитку.

15. Для здобувачів освіти з особливими освітніми потребами фахівцями школи проводяться корекційно-розвиткові заняття відповідно до затвердженого графіку в синхронному та асинхронному режимах.

16. Керівники гуртків проводять заняття в синхронному та асинхронному режимах відповідно до розкладу гурткової роботи.

17. Вихователі ГПД, практичні психологи, соціальний педагог та асистенти вчителів працюють згідно індивідуальних планів роботи. В синхронному та асинхронному режимах.

18. Оцінювання здобувачів освіти під час дистанційного навчання здійснюється відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України № 329 від 13.04.2011 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти», №1222 від 21.08.2013 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» та виставляється вчителями-предметниками спочатку до електронного журналу, а потім переноситься до класного журналу.

19. Перевірка та оцінювання виконаних здобувачами освіти домашніх робіт здійснюється вчителями-предметниками на освітніх платформах Google classroom, «На урок», «Всеосвіта», Gios та інші.

20. Для забезпечення зворотнього зв’язку з адміністрацією школи працюють електронні скриньки:__________________________.

21. Адміністрацією школи забезпечується контроль виконання навчальних програм шляхом відвідування онлайн-уроків, контролю ведення електронних журналів.

від Pukish Olga

Поділитися